Pelastuslaitos sai hälytyksen omakotitalon tulipalosta klo 10:05. Hälytyksen teki naapuri, joka havaitsi palon merkkejä viereisestä talosta. Pelastuslaitoksen saapuessa paikalle palo oli levinnyt kauttaaltaan talon sisätiloihin. Ensimmäiset yksiköt ja savusukeltajat saivat palon hallintaan ja tällä hetkellä on menossa jälkisammutustyöt.
Omakotitalossa ei ollut palon syttyessä asukkaita paikalla ja henkilövahingoilta vältyttiin. Talon sisätilat ja irtaimisto tuhoutuivat palossa. Ensihavaintojen mukaan palon epäillään lähteneen sähköpääkeskuksen läheisyydestä.